Більшість рекламних оголошень про мікрокредити — шахрайські. Про цеGazeta.ua розповів адвокат Арсен Марінушкін.

«Близько 90% оголошень про мікрокредитування в Україні не надають повної правдивої інформації потенційним клієнтам. Нечесно представляють дані про ризики, не завжди озвучують реальну відсоткову ставку по кредиту. Наприклад, в оголошенні йдеться про 12% кредиту, але не вказується, що ці відсотки нараховуються за день», – коментує Арсен Марінушкін.

Останнім часом таких оголошень побільшало. Ще один вид шахрайства пов’язані із роботою псевдо-сайтів мікрокредитування онлайн.

«Створюють псевдо-сайти, щоб отримати ідентифікуючі дані громадян — номер та серію паспорта, банківських карток. Впритул до того, що просять надіслати фото паспорта. Далі цю інформацію продають у мережі, а новий «власник» може використати її як завгодно — від реєстрації на ці дані доменних імен і навіть підприємств до отримання реальних кредитів», – продовжує адвокат.

Мікрокредит надають на короткий строк. Потенційний кредитодавець має переконатися у платоспроможності клієнта.

«Якщо обіцяють мікрокредити без поручителів, без будь-якого попереднього контакту, це має насторожити», – говорить експерт.

Читайте також: Валютним позичальникам банки пропонують ще більш невигідні умови

Компанія Google оголосила про рішення заборонити рекламу мікрокредитів, які потрібно погасити протягом 60 днів з моменту видачі. За дослідженнями компанії, такі кредити часто викликають труднощі з погашенням.697528_w_300